Thursday, April 22, 2010

::checklist; baju nikah::

masih lagi pasal hujung minggu lepas; aternya en ridzuan datang, banyaklah cikit aku bOleh update cite, ya idOk? ^_^
disebabkan en ridzuan datang awal iaitu ari khamis dah smpai KL sO terpaksalah aku ambik half-day ari jumaatnya tuk setelkan hal mengenai perkahwinan kami..
antaranya pegi beli baju nikah.. last minute pi beli yang Oii, huhu.. *jangan ikut perangai ktOrg ye~ ktOrg mmg dah servey awal2 tempat nie.. tempat nie ktOrg jumpa sblOm bertunang lagi.. kalu sutie tak spOnser baju net tunang aku tue, mmg aku beli baju tunang dah siap kat cnie jugak..
lupa kasi tau nama tempat nie, kOmpleks PKNS.. senang ajer kOrg nak cari kat shah alam tue kan? en ridzuan suka shOping kat shah alam dari kat KL sO terpaksa lah ikut ajer si driver, huhuhu..
memang awal2 lagi niat nak beli baju nikah kat PKNS nie, memang tak nak servey tempat lain dah.. alah dalam PKNS nie pn kOrg penat servey punyer lah.. banyakkkkkk sangat butik2 yang jual baju ready-made..
yup! aku beli baju ready-made jer tuk nikah.. alah, aku dah kira kalu upah jahit sendiri ngan beli dah siap, harga lebih kurang sO baik aku beli siap ajer, last2 minute pn bOleh beli, ya idOk? T_T
sO setel sudah baju nikah aku ngan en ridzuan :D kaler ape? tunggu lah hari pernikahan ktOrg nnt ^_- tudung & kasut nikah blOm beli lagi..
tuk kasut, dlam dua lagi sama ada aku beli @pakai ajer yang mane ade, tgOk lah dulu tang kasut tue tapi kalu beli pn Oky jugak.. kasut aku dah banyak rOsak, dah patut tukar lain pn, huhu..
aku masih duk pikir lagi nak pakai tudung mcam mane hari nikah nnt.. sama ada jenis berawning @aku pakai tudung bawal biasa ajer.. erm, tgOk keadaan dulu lah.. tudung ngan kasut bOleh beli kat kelantan nnt =D


No comments: