Sunday, May 2, 2010

::berpindah randah::

chak!! ^_^

assalamualaikum semuanya, lama aku tak update blOgkan? i'm sOry =D banyak hal yang berlaku dalam minggu nie sampaikan tak sempat nak update my blOg..
erm!! apa yang terbaru dalam kehidupan aku akhir2 nie ye..
Opps! lupa nak bagitau, aku update dari umah sutie ari nie, hehe.. aku pindah duk kg puah jugak akhirnya, bukannya tak larat nak berulang dari cheras ke Ofis.. aku boleh berulang, On jer tapiii aku pindah kuar disebabkan umah kat cheras tue dah padat sangat ngan Org2 nya..
memang memula masuk just ade dua kawan cik yunie tapi semalam datang lagi dua Org penyewa sedia ada, bile dah ade Org lain tue aku rasa mcam sOgan pulak nak duk tumpang kat situ.. walaupun aku ngan cik yunie bayar sewa tp sOgannn jugak beb, huhu..
bile dah ramai sangat Org, aku ngan cik yunie pun rasa mcam dah makin padat sO better aku duk umah sutie aje lah.. semua barang ade kat cheras lagi, duk umah sutie pun just bawak kain baju ajer..
sO bermaustatin lah aku ngan cik yunie dalam sebulan nie kat rumah sutie ^_^


No comments: