Thursday, May 13, 2010

::nO entertaiment =[::

minggu nie, minggu yang membOsankan kat tempat keja..
nak wat keja? erm!! kebnyakannya aku amend drawing lama, dah naik muak wat drawing sama jer memanjang.. nak start ngan prOjek baru pun kalu bOleh aku nak elakkan sObab tak mau lah tinggal keja separuh jalan nanti, huhu =D
nak berinternet? harrrrammmm, sakit jiwa dan raga betOl lah.. tiap kali bukak internet, discOnnet! discOnnet! discOnnet.. kadang" slOw memanjangggggg.. menyakitkan hati...
gOogle chrOme, cannOt =[
mOzilla firefOx, cannOt =[
internet explOrer, cannOt jugak =[
semua website aku bukak tak bOleh, hampeh betOl.. udah lah virus asyik menyerang jer... tiap lima saat virus masuk kOmputer aku, nasib ade pertahanan baik punyer tapi tue lah tak tahan nak deleted, huhu..
aku nie jenis tak bOleh nak wat keje 8 jam straight memanjang, kene jugak ade selingan cikit".. disebabkan internet tak bOleh nak cOnnet, kalu cOnnet pun mcam hampeh, baik tak yah bukak iya idOk? sO cari lah intertaiment lain, iaitu
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
main game pulak ^_^ dah sampai level berape pun aku tak tahu, huhu.. main jer aku tahu, lepas satu satu aku main game dlam kOmputer tue =]
tak pun, aku edit gambar, hehehe =D tapi nak edit gambar pun tak bnyak sangat.. asyik edit gambar sama jer, hihihi..
bOsan beb, rasa macam nak bawak laptOp ngan brOadband sendiri jer kat Ofis nie, huhu =D en internet, tOlonglah cepat cikit pulih sistem yer, cik nurul dah bOsan tahap dewa nie =[
P/s: mulai hari nie, kebnyakan entry aku adalah
autOpublish, harap maklum ye tawan" =p


No comments: