Monday, May 17, 2010

::reniOun ke namanya::

minggu lepas, selepas mencari" dalam laman facebOok, akhirnya aku jumpa jugak dua kawan baik aku time sekOlah menengah dulu.. ade lagi kawan" lain tapi ade yang keje, ade yang duk perlis, ade yang dah bersuami sO hanya mereka berdua ajer lah yang ade masa free tuk sama" hangOut ngan aku ptang sabtu lepas..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

ann; sOrg cikgu & wani; juruaudit.. dua" masih bujang sO bOleh lah kuar ngan aku yang sedia bujang nie, hakhak.. saje sambil" kuar, sambil" aku nak kasi kad kawen.. windu betOl aku nagn diOrg nie =D
kami bertiga ^_^
gambar ckit ajer, biase lah kan, duk ralik" berbOrak ape semua, sampaikan terlepas nak ambik gambar banyak", huhu.. ape pun, maybe kami akan buat reniOun lagi, kali nie mahu ajak ramai lagi, baru puas hati ckit ^_^


No comments: