Wednesday, May 12, 2010

::berakhirnya....::

disebabkan dah lama aku tak jengOk friendster, FS sO better aku tutup ajer akaun nya.. malas+tak larat lah nak layan bebanyak sangat laman sOsial nie kan, hehehe =D
blOm tutup lagi sObab nak bagitau dulu gengkawan, nantikan tetiba diOrg bukak, cari nama aku takde pulak kan tapiiii kalu ade yang masuk FS aku tue, sOri lah tak bergambar sObab aku dah buang semua gambar" dalam tue, insyallah akhir bulan nie aku tutup akaun FS..
sekarang aku dah makin aktif dengan
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
facebOok ^_^
sO semua tawan", cik nurul tak kan aktif dalam friendster lagi tau, tawan" yang kenal cik nurul kat sekOlah ke, kat kOlej ke, kat tempat keje ke, bOleh lah add cik nurul kat facebOok ye.. jangan lupa search; ericanurul@gmail.com
p/s: lepas nie nak aktif ape lagi yer, twitter pulak? huhu..
aku nak wat skype dulu, nanti bOleh berwebcam" bagai ngan achik =p



No comments: