Tuesday, May 11, 2010

::hapi belated bufday::

alOh", aku lupO lah weiiiii..
10hb mei lepas bufday adik aku yang ke lima; AHMAD IQBAL yang ke sembilan tahun kOt, hakhak.. lupO lah den umur adik aku nie berape, hakhak ^_^
erm, tnggu lah ckup bulan kite wat celebratiOn ramai2 ye mat bal.. dah dua tahun aku tak sambut bufday adik".. yelah, duk KL nie tak sempat beb nak balik & sambut reramai, huhu..
adik aku yang paling cute nie, hakhak.. kalu ckap kat die cOmfirm perasan lebih nnt, huhu.. Okylah, diakhiri dengan ucapan yang penuh bermakna gitue tuk adinda tercayangggg, iqbal...
'hapi bufday', sOri kaklOng lupa dOng.. nnt klOng kasi adiah canggih punyer; set alatulis, amcam canggih bukan, hakhak.. nak kasi pandai belajar lagi..
hah!! nie nak cite pasal satu benda kat kOrg nie, adik aku nie dah kemaruk sangattttt ngan main game.. kalu dulu selalu dapat nO 1 dalam kelas, ujian awal tahun lepas die dapat nO 18, terukkkkkk giler..
terkejuzzzz bapak aku kat kampung, nasib baik takde lemah jantung.. siap cOll aku ngadu" lagi keputusan si iqbal nie teruk sObab main game, main game dlam kOmputer.. kOmputer aku jugak yang disalahkan, huhu.. nasib baik PSII dah rOsak, kalu tak lagi teruk nnt..
nampak nya terpaksa lah aku ambik balik kOmputer tue lepas kawen nnt, huhu..
mOral Of stOry: jgan kasi anak" ke, adik" ke, sape" ajer lah yang masih bersekOlah main game melampau", nntkan keputusan ujian teruk....
tapiiiiii kan, adik aku yang si achik tue, main game melampau" jugak, Oky jer dapat belajar kat Oversea, huhu.. atas disiplin & semangat blajar sebenar nya, iya idOk?
sO pikir" lah mane yang terbaik =D



No comments: