Monday, May 17, 2010

::kenangan dulu"::

segala nya bermula di sini
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
di rangkaian ini, aku ketemukan kawan" lamaku terutamanya kawan" sekOlah menengah dulu, entah kenape aku nak sangat jumpa kawan" aku dulu, my best friend; nasuha, wanie, ann, zue, aida, hafizatul, ashlida.. dan akhirnya, aku bertemu mereka kembaliiiiiiiii ^_^

takdO kawan laki yang den rindu eh, sObab den skOlah pOmpuan jO.. elite girl schOol, wah gitue.. bukan saje" letak nama, memang tue skOlah den pun.. skOlah tuk anak" raja zaman dulu, tue sejarahnya lah.. den pun tak tahu den anak raja mane yang bOleh belajar kat cnie, hakhak ^_^
click sini kalu nak tahu pasal skOlah den -->> smk.zainab1
bile dah add kawan" dlam facebOok, baru lah kite tahu perkembangan diOrg semua kan.. kawan" aku ade yang dah kawen, ada yang masih bujang, yang akan berkawen pun ade jugak =D
selain tue pasal kerjaya pulak; ada yang jadi cikgu, ade yang jadi juruaudit, ade yang jadi nurse HKL, ade yang jadi artis, ade jugak yang jadi pelukis pelan *aku lah tue =p~ rindunya masa belajar kat SEMENZA dulu, huhu..
kalu kOrg terOr, cari lah aku, hehe ^_^
P/s: hari sabtu lepas dapat jumpa kawan dari semenza, bestnya =D
lain kali nak wat reniOun besar"an pulak, hihihi..


No comments: