Tuesday, December 31, 2013

::bye bye 2013, welcome 2014::

salam semua..

puan blog sihat ajer cuma kemalasan nak mengUPDATE.. tue pasal blog senyap dekat tiga minggu.. Err... ke dah sebulan..?? hehehe.. aku ada duk BW blog korang.. baca korang punya percutian laa, pasal anak korang laa.. susunatur laa... oiittttt.. best-best semua....

aku ada banyak cerita nii tapi entah laa, kemalasan melampau nak menaip.. nii pun taip laa jugak, penutup tahun 2013 kataaaanya ^_^

takpe kan entry tue semua aku perap ajer dulu =_= nanti aku cerita sekali gus yer.. amboiii, gaya cakap dah macam retis, hahaha...

okay laa... selamat menyambut tahun baru 2014 kepada semua dan selamat ber"public holiday" esok... TT_TT


kawan ibu semua, tengok bunga api kat mane malam nii...??
kite tengok bunga api kat balkoni rumah ajer =)

ayah kite takde malam nii, balik kampung hantar tok kite, paksu kite, tok jang kite..
kite tak ikut pun sebab esok kite nak pi shoping togeter-geter
ngan ibu kite, ngan cikngah kite.. ladies outing =D

selamat tahun baru dari raisya untuk auntie-auntie semua......

satu lagi pesanan kite, jangan stress banyak benda naik tahun depan yer... hihihi....

2 comments:

cik hani said...

saya tengok bunga api kat TV je kot.hihhhik

adianiez AIDA said...

raisya syg, acik aida langsung x tgk bunga api. tup tup tup jer dgr tapi x nampak!