Wednesday, October 10, 2012

::selamat datang 27 =)::

hari ini hari jadi saya ^_^

sila doakan saya panjang umur,
murah rezeki dan bahagia selalu..
mecih =)

aku tak perasan pun date hari nie.....
yeeelah, aku bukannya sweet 17th,
duk belek kalendar dari awal tahun...
walaupun aku still feeling 17th tapiiiii
aku sedar diri nie dah anak satu =) *tetiba

incik ridzuan dasat, langsung tak ingat bufday bini,
baru bini sorang dah lupa date, huh!!
*gaya mintak sekeh ler tue
alarm handset bunyi, baru dia wish kat aku..
sentaphatimaksentap!!

birthday kali nie takde apa yang perlu diminta,
rumah sendiri dah ada....
kereta pun dah ada....
suami dah lama ada ;p....
dan anak yang tomei tomeiii....

bersyukur sebab semuanya dah lengkap..
dan semoga berada dalam lindungan Ilahi.....

harapan untuk diri sendiri,
semoga umur 27 jadi lebih matang...
biar ada feeling mak-mak sikit,
jangan duk feeling anak dara lagi, hehe..

semoga kehidupan seharian lebih teratur..
*sila buat jadual harian sekarang!

dan satu lagi!!
sila kemas rumah cepat, dua bulan pindah..
rumah tak settel kemas lagi ker?

Emm, baikkkkkk...

Okbai =)


1 comment:

adianiez AIDA said...

Aida umur 27 dulu pun baru ada sorang anak :-)