Tuesday, October 9, 2012

::saya mesti pilih!!! =D::

mommy yang ada anak kecik,
korang dah pilih bank anak belom?
bank apa yang best erk..

pilihan aku sebenarnya ASB..
sayangnya baby 6bulan ke atas sahaja boleh daftar.. 
*erm, raisya bulan depan dah 6bulan =p

tapi disebabkan ketakutan bawa duit dia
*takut terguna sebenarnya...
terpaksa aku buat pilihan lain...

tabung haji pun okay jugak
tapiiiiii nak mendaftarnya jauh,
nak kena pergi pusat bandar KL nun,
dah la jalan jem yang amatttt...
tak nakkkk aku.....

bank biasa pulak bank apa yang best,
banyak bank kat malaysia nie...

lepas pikir dua tiga hari maka jomlah kita buka simpanan di

kenapa bank rakyat; saya mesti pilih!!
- sebab dekat ngan Opis, senang deposit duit, hihihi..
- sebab dapat hadiah tiap kali menyimpan..
*macam la dapat honda jazz sebijik =)
- sebab review bank paling best aku rasa setakat nie
*sebenarnya aku takde pun simpanan kat bank rakyat =)

akaun nuri untuk baby dan dapatlah bekas air kat raisya...
tapi aku nak tabung =) *nanti saya nak tabung yer abang bank rakyat...

raisya dah ada akaun simpanan, yeayy ^_^
ayah ibu, sila rajinkan diri bank-in duit tiap bulan yer =D

nanti ingat nak bukak tabung haji @ asb pulak..
tunggu duit ayah raisya jatuh dari langit dulu tau.. hahaha
*asyik duit ayah jer, duit ibunya mane? 

budak kedekut!!
hadiah dia taknak share ngan ibu,
nak gomol sesorang..

korang pilih bank apa? ^_^
sekian, cerita bank..



No comments: