Wednesday, March 10, 2010

::marathOn stOry::

mak aiii, agak lama jugak aku tinggalkan dunia blOgger kan, hakhak.. masa sungguh terhad tuk aku bukak laptop & masukkan brOadband memalam.. siang hari pulak tak usah ckap lah; memang tak leh langsung, ngan kOmputer Ofis yang buat hal tak sudah2 asyik discOnnect jer bile bukak blOgger, menyampah betOl ^_^

maka nya malam nie tetiba ade smngat kerajinan cikit tuk aku update cite, kira nya aku wat marathOn stOry lah yer mlam nie, oky ^_- cite yang mane aku nak start dulu ye, huhu..
kita start ngan cite hujung mggu bOleh tak?

# hari sabtu: pagi nya takde benda best pn, stakat bangun pagi ngan perut rasa lapar, pastu mandi, breakfast smue & kerja aku lipat kain yang dah bertimbun2.. arh!! malas sangat smpai dah dua, tiga hari baru nak lipat kain.. tue pn lepas kene sOund baik punyer ngan cik yunie =]]

tawan2 jgan ikut peel saya ye ^_-

si yunie pulak ade driving schOol tgah hari tue, sO duk lah aku ssOrg kat umah.. lipat kain sambil layan cite hindustan, lama giler aku tak tgOk cite hindustan kul 1230pm ari sabtu kat tv2, hakhak..
ptang nya aku pegi bufday party anak ain kat wangsa maju.. lpas bufday anak ain, aku ngan cik yunie pegi jusco kepOng, tujuan asal nak pegi tgOk wayang tapi takde cite menarik sO jejalan jerlah area juscO, cuci mata smbil buang duit, hakhak ^_^

bufday girl with her mummy & daddy =D

# hari ahad: pepagi buta dah kuar pegi puchOng, arini aku dating berdua ngan bakal kak ipar, cewah.. adik ipar nyer takde, ngan akak pn jadi lah, hakhak.. tempat tujuan pepagi tue kat pasar seksyen 13 shah alam.. punyer lah awal, dating ngan en ridzuan pn takde awal pagi mcam tue, hehehe.. sampai ke petang aku lepak duk umah kak ita.. Oky lah, duk umah pn takde Org jugak, huhu.. semue kuar dating ngan pakwe memasing =D

# isnin: mcam biase permulaan minggu kerja; keMALASan memanjang.. nak bngun tidO pn liat ajer, huhu.. pegi kerja, wat kerja kalu rajin, lepak2 main ternet, bukak FB, bukak blOg lepas abis bukak-tutup.. time lunch kuar makan, masuk kerja balik, ulang balik benda pagi tadi.. kul 6pm punchcard berbunyi, balik umah.. smpai umah layan cite The Biggest Loser dulu, pastu mandi makan, tgOk tv, kul 12pm masuk tidOr..

tue lah kerja aku hari2 smpai ke hari nie, esOk, lusa dan seterus nya... bOsan nya =[ pernah tak kOrg rasa bOsan mcam mane aku rasa bOsan skrang, huhu... bOsan nye!! aku perlukan sOmething new in my life, please help me!! please!!

No comments: