Sunday, March 21, 2010

::checklist; bOrang nikah & sijil kursus kawen::

ari ni aku dapat setelkan bnyak bnda.. walaupn hal yang penting skali iaitu HIV test tak dpat nak buat hari nie sebab kesilapan teknikal diriku sendiri tapi esOk masih ade, bOlehlah aku setelkan pasal HIV test esOk..
*cewah ayat skema beb, ada cikgu tatabahasa duk sblah nie.. silap eja kne cubit, merah dah lengan aku, tlOngggg~
tuk bOrg nikah plak aku dah siap isi ape yang patut, just tinggal fOtostat ape yang dkehendaki.. nnt ayah bOleh hantar ke jabatan agama tuk diluluskan.. lepas tue dah bOleh kawen ^_^ *gataiii, hehe~
sijil kursus kawen pn dah ade, tak perlu nak ambik kursus lagi.. walaupn sijil nie dari tahun 2005 tapi still bOleh guna pakai.. yup! aku ambik kursus kawen tahun 2005 lagi tau, bkan gatai nak kawen tapi syarat subjek agama time kat kOlej dulu..
Oky jugak ambik awal2 nie, nnt takde lah klam kabut nak wat last2 minute.. en ridzuan pn dah ambik kursus time kat kOlej die dulu.. sO setel bab sijil kursus pra-perkahwinan T_T
tuk bOrng2 nikah aku dah setelkan 90%.. dlam mggu depan dah bOleh hantar ke pjabat agama Klantan.. tunggu bOrang en ridzuan ajer lagi nie sebab pejabat agama kat kawasan die blOm sain tuk diluluskan @ idOk.. kalu dah diluluskan sO setel lah bab segala mcam bOrang..
yang wajib, patut diutamakan dulu.. oky lah, daaa ^_^


No comments: