Friday, August 14, 2009

::upah jgn merajukk::

kuat mrajuk kah aku ni?? =D

hmm... rsa nyer xde, klu ade pn tu buat2 mrajuk tp wan akn anggap seyes, he3.. suke.. lain kali klu aku btul2 mrajuk, msti die anggap aku main2 plk... fadan muke nnt, hu3
sape xgeram?! kjap nk dtng, kjap xjd.. pastu ckap jd plk, geram tau...
al-kisah nyer mcm ni...
wan ade khusus kt kuala lipis ari kamis smpi isnin ni.. snggah KL jmpa aku, smbil bg laptop sruh jga, hu3..
tnggu pnyer tnggu ngan prut aku bkeroncong lg, kunon nyer xnak mkn brat so mkn je lh megi, tu pn kngsi ngan yunie & liza... sbngkus megi mkn 3orng, hu3 best tul =p
kul 11 bru smpi umah aku, bru ajk kuar mkan.. tu pn siap die blh tnya lg; 'ayg lapar x, jom kite kuar mkan ye' msti lh aku lapar tnggu die smpi kul 11, hu3... dlm ati, aku nk mkn pling mhal skali nnt...
tp apepn still xmhal, yelah dh lewat ape sngat nk mkn nyer... tu pn beli satu share ngan die, comfirm xabis nyer.... mmg xabis pn =D
ni lh kdai plihan kali ni.. dkt ngan uptown danau kota sbb mmber2 wan nk jln2 beli brng kt uptown... mmber ofis aku tau tmpat nyer.. tmpat mkan ari jmaat.. yess!! that's right...

kat food court danau kota

menu plihan: chicken chop + mushroom sup + choclate blanded + nescafe o suam.. best jgk =D lain kali blh pegi lg... siap mkan smue kite jlan2 kat uptown kjap k... smbil jlan2 tu;

si dia: jgn mrajuk ngan wan lg tau...
daku: ooo, tu upah jgn mrajuk lh ye...
si dia: ye lh... wan beli kn smthing tp ngan syrat jgn mrajuk lg k

xde ape nk beli tp time jln2 tu msuk satu kdai ksut, bknan plk ngan ksut tu.. dh lme sbnar nyer nk beli ksut tuk wat jln.. alng2 dh jmpa, ade orng nk belikan plk tu.. ape lg, ambik cpt sblum die ubah pkiran, he3...

p/s: snang nyer lh hai die pjuk aku ngan adiah je =)

No comments: