Thursday, March 25, 2010

::setelah sekian lamanya::

wah!! tajuk statment tak leh kalah betOl lah, hakhak ^_^
sbnar nyer dah lamaaaaa aku siapkan resign letter nie tau.. bebudak Ofis tau lah al-kisah nyer.. tiap kali tensiOn ngan bos, tiap kali buat resign letter tapi tak hantar2 pn, hahaha..
sO stlah berfikir panjang, hampir tiga, empat bulan jugak lah *tipu jer tue, hihihi~ akhirnya aku pn print kan jugak resign letter sblOm berchOti panjang awal mggu nie.. siap kan awal2 sOnang, datang keje jer terus hantar tanpa berfikir panjang lagi.. cewah, haha ^_^
kene pkir panjang beb, aku kan berhenti keje terus, bukan dpat keje lain lpas nie.. pling2 kOman pn aku start keje baru bulan julai @ ogOs nnt.. sO kene lah pkir masak2 kan.. mcam mane nak bayar viva, perbelanjaan harian lagi.. itu ini, dah lah nak dOkat2 kawen lagi.. banyak kira2 nak kene buat beb..
akhirnya aku putus kan nak hantar resign letter pada hari ini bersamaan 26hb Mac dgan dua bulan nOtice.. lpas di kira2 last hari bekerja aku ialah pada 27hb Mei.. smpena bufday en ridzuan lagi aku berhenti tau.. kira bufday gift tuk die gitue, hakhak..

dah dOkat nak kul 6pm tadi baru aku letak resign letter atas meja en bOs, esOk2 die tgOk lah jawab nyer, hehe =D aku hantar resign letter skali ngan kunci Ofis terus, kelaz gitue, hihihi ^_-
sO kpada en bOs sila lah terima resign letter saya tanpa banyak bicara yer, hehehe ^_-
ade tak pembaca blOg yang sama bidang nak pkai pekerja kat Ofis mane2 tapi tuk bulan julai @ ogOs lah.. bOleh aku apply nnt =D


No comments: