Thursday, March 4, 2010

::maafkan ku::

aku nie dah smakin malas nak berblOgging bagai.. smpai kan wan tanya; 'knape ayg tak update blOg lagi' eheh, die pulak yang kalut dari aku =D penat weii.. aku tak tau penat knape tapiiii mmg penat pn, huhuhu =[
start ngan keje yang bertimbun2, buzi giler nak siapkan detailing sblOm CNY ari tue, pastu bergegas balik kampung.. ngan kenduri sana sini.. antar achik ke KLIA lagi.. pastu pegi bOoking baju kawen, bertandang.. pegi butik tue, pegi butik nie.. balik klantan, balik perak..
PENAT! PENAT!! seriously, wat kerja kawen nie memenatkan... selagi tak kawen, selagi tue lah duk pikir, haha.. *mOtif; nak kawen cepat lah tue ;p winks~
mggu nie bile dah free ckit ngan kerja Ofis, aku pulak mlas nak berblOgging.. kat umah pn malas jugak nak bukak lappy, nak sign-in smue.. aku duk layan FB jer, tue pn tak tau lah knape tetiba kOmputer kat Ofis bOleh pulak bukak FB.. klu bOleh bukak blOg, ari2 aku update nnt, haha =D
apepn, insyallah aku update slow2 yer.. tapi kbnyakkan nyer psal hal kawen lah.. lagi tiga bulan, insyallah semue nyer berjalan lancar.. doakan aku ye =D amin..

No comments: