Monday, March 22, 2010

::checklist; butik pengantin::

alah!! entry kali ni takde gambar, aku lupa nak snap gambar pOsing2 ngan baju sanding aku nnt, takpe lah ye.. nnt2 kOrg tau jugak baju sanding aku mcam mane rupa nyer, huhu T_T
ptang tadi aku dah setelkan pasal baju, pelamin & semue lah yang berkaitan kat butik pengantin sO nnt aku just menunggu masa blan 6 tuk majlis aku jer.. baju tue tak perlu Oter sbb aku kne maintain kan berat & bentuk badan mcam skrng..
hah!! berat jugak tue beb.. mkan banyak kan tak muat baju nnt, mkan ckit kan tak pasal2 pulak lOnggar jadi nyer, huhu.. ari ni jugak aku bayar 2nd payment tuk pakej yang aku ambik kat butik tue.. bayar ckit2 sO nnt takde lah terkejut kalu kne bayar ribu riban skali gus kan, hehe..
aku blOm bagitau nama butik tmpat aku ambik baju pengantin lagi kan? mai sini aku war2 kan.. kpada bakal2 pengantin yang tengah usya2 butik tue bOleh lah try tgOk kat dwawabridal kat jalan pengkalan chepa.. baju2 die mmg baju baru, cntik2.. tak caya ang p tgOk sndiri *psttt!! aku tlOng prOmote nie agak2 takleh dapat ape2 yang special ke, hakhak~
aku bagi 95% tuk pakaian pengantin aku ngan en ridzuan.. lagi 5% tuk tudung snding ngan kasut en ridzuan.. tang tue aku kene beli sendiri.. takpelah tue nnt balik KL lah aku setelkan..
ahh! lega beb walaupn baru dua benda aku dpat setel dlam satu hari nie, tapi Oky lah kan dari takde bnda yang setel, hakhak.. Okylah mau masuk tidO duluan, esOk bnyak lagi perkara aku nak wat..
gOod nite smue nyer.. have a sweet dream ^_-



No comments: