Monday, March 22, 2010

::checklist; cincin kawen::

lepas abis buat HIV test ptng tadi, aku ngan en ridzuan duk usya2 cincin kawen ktOrg.. mmg aku dah bajet pn nak beli kat kelantan ajer cincin kawen.. banyak choice ckit dari KL.. lagi pn kat kelantan emas die lain dari emas kat KL..
duk usya2 dekat 9 buah kedai akhirnya jmpa jugak yang berkenan di hati sanubari nie, hakhak.. memula cari cincin en ridzuan dulu.. dsebabkan dulu time tunang die takleh plih cincin sndri sO tuk kawen nie aku bagi 100% die plih sndiri.. cewahhh!! baik hati kan, hakhak ^_^
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tue die cincin en ridzuan, skrng nie ada dibawah jagaan bOnda ku terchinta, hehe =D tak berani lah beb, aku nak pegang sndiri..
lepas dpat cincin en ridzuan baru aku usya cincin tuk diri sndiri plk.. kene beli cincin en ridzuan dulu sbb aku nak kan batu permata yang sama kaler.. cincin pOmpuan senang nak cari, cincin lelaki lah yang payah ckit tang kaler batu tue..
sO bile en ridzuan dah berkenan ngan cincin & kaler batu permata die tue, senang lah ckit aku nak cari kaler yang sama..
-
-
-
-
-
-
-
-
nie die cincin kawen aku & satu lagi brng kemas yang aku dan beli ptg tadi.. aku nie tak leh kuar kedai emas ngan satu barng.. niatnya nak beli satu mesti bile kuar ade dua kotak, hakhak.. jgan lah kOrg ajak aku pegi kedai emas yer.. bling2 mata aku nnt, tak pasal2 nnt kan ade jer yang aku beli kang ^_-
Okylah aku dah setelkan 'item tuk batal wudhuk' time akad nikah nnt.. dah kurang ckit beban sOal kawen nie.. tuk esOk lusa, aku nak setelkan bab kad kawen pulak.. kad kawen blOm wat lagi nie weiii.. tlOngggg!!



No comments: