Thursday, March 11, 2010

::fuh!! punah diet::

lOkasi: rumah kak ita, bandar bukit puchOng
time: arOund 3.30pm, ari ahad lepas
situasi: duk layan cite 'ANAK MAMAK MENANTU MAMI'

tetengah sOdap jer duk layan cite tue kat astrO prima kalu tak silap aku lah kan; bOleh pulak time part pelakOn2 tue duk dinner reramai.. nmpak lah diOrg duk khusyuk mkan nasi briyani kaler kuning yang begitu menyelerakan, fuhhhh!! tetiba;

haku: mcam best jer nasi briyani die tue?
kak ita: ingatkan akak sOrg duk pkir, nurul pn pkir jugak ke? haha
haku: hehe.. mengidam nie mcam mane, dah terliur sngat nie =D
kak ita: nnt akak tanya abg sham mane ade jual nasi briyani best..
haku: Oky, takde lah diet kita ptang nie, hakhak
kak ita: esOk jer lah kita diet ^_^

aku benci tgOk cite tue, cite tu menyebabkan aku mkan nasi briyani kaw2 punyer.. hakhak.. nak salahkan cite tue pulak, hehe.. maka nyer lepas kak ita duk cOlling2 abg sham tnya mane kedai nasi briyani terbaik punyer.. lpas dah dpat maklumat tue, siap cantik2, ktOrg pn pegi lah kat;
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
aku lupa lah area mane, hakhak.. kOrg search cari sndiri lah yer :D

air rOselle die mmg mantOp betOl lah.. siap kasi buah rOselle lagi, 1st time mkan buah die, dah mcam rasa ala2 jeruk pulak..

tu dia; nasi briyani ayam panggang.. mkan mmg tak hingat dunia betOl time nie
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
sampai licin beb aku mkan, hakhak.. gara2 nasi briyani nie, tiga hari aku tak jamah nasi T_T

No comments: