Thursday, March 25, 2010

::checklist; dOorgift::

tuk bhgian dOorgift aku dah setelkan, just nak beli tambah plastik tuk bungkus cOklat jer nnt.. aku dah wat bajet tapi nie tuk Org yang last2 datang.. yang agak2 dtang lmbat tue, tak kan nak diaOrg balik ngan tngan kOsong kan.. atleast dpat cOklat pn jadi lah, iya idOk, hihihi..
bile wat checklist mcam nie baru aku tau mane yang dah siap, mane yang blOm siap tapi kebnyakan nyer dah bnyak siap lah.. amin, alhamdulliah semue dah bnyak setel.. wlaupn aku chOti just tiga hari tapi bnyak bnda dpat setelkan dlam tiga hari tue.. penat!! tak usah ckap lah, memang penatttt..
aku kalu bOleh nak setelkan awal2.. bulan mei nnt aku nak duk relax jer, malas dah nak pkir pasal kawen2 nie.. just nak tnggu masa kawen jer, hakhak..
ape lagi yang aku belOm setelkan yer, huhu.. aku wat senarai Oky:
# baju nikah
- baju penting nie tapi blOm beli lagi, huhu.. maybe dalam bulan depan kOt ktOrg pegi beli..
# hantaran
- just tinggal dua barang ajer lagi, nie aku tunggu beli skali ngan baju nikah lah..
# kad kawen
- esOk en ridzuan nak pegi tgOk draft kat kedai kad kawen.. nak wat kad kawen nie pn ade cite tersendiri, nnt aku cite kan yer..
# baju family
- tak sempat nak beli kat kelantan ari tue sbb takde design yang berkenan.. hOld dulu smpai hujung mggu nie, baru aku kuar pegi beli kOt, huhu..
ade lagi lah benda2 kecik nyer.. nnt lah aku buat checklist hari lain pulak yer ^_^ letih lah beb nak pegi tidO dulu.. penattttttttt....


No comments: