Thursday, March 4, 2010

::betOl ke nie?::

situasi 1: kat Ofis lama KPKB Qelate

megat: knape ye saya tgOk awak dah makin tembam nie..
kak mah: nuyu, kak mah tgOk2 lah yu dah berisi ckit..
kak as: mkan gapo nie nuyu smpai jadi ginie..

tetiba larn pnggil..

haku: jgan nak ckap nurul gemuk..
larn: mmg nak ckap gitue pn, hahaha

haku: jahatttt, takmau kawan =p
situasi 2: kenduri fizie; jumpa gengkawan smue

bile dah jmpa memember nie ade lah bunyi nyer, tak kisah lah mmber pOmpuan mau pn laki-lakinya; *ayat purata dOrg lbih kurang ginie~ 'nurul lain lah skrng, dah mkin chubby.. hati sOnang ke?'

situasi 3: rumah sutie
haku: sutie tau tak, klong naik 48.2kg? naik 1kg dlam 3mggu..
sutie: makan ape tue, naik sngat..
yunie: yunie 46.5kg ajer
haku: ahh!! diam lah ko.. @#$%^

adu..du..duh... kOrg rasa betOl ke aku dah GEMOK?

********************* 
wan: takde lah ayg tak gemuk, just berisi ckit je.. Org suka ape?
haku: same lah tue.. nak kne diet.. smngat nie.. jgan duk ajak gi mkan KFC ke, McD ke, tau..
wan: yelah yang oiii... jgan tak makan sudah, nnt sakit sape susah..

tapi smlam bebudak Ofis ajak mkan McD, aku blsah mkan Spicy Chicken McDeluxe satu set, hahaha =D mcam hampeh jer aku diet kan, hihihi T_T

mmg aku perasan, bdan dah makin naik.. baju sediada dah takleh pakai, semue dah sendat2.. asyik kne beli baju baru ajer, baju pn dah tak leh nak ambik saiz S ke, M ke tapi terus ambik XL *baju cutting kecik.. ayat penyejuk hatu, huhu~

lagi satu; aku dah tak leh main sambar ambik baju mcam dulu2.. skrng kene fitting betOl2, klu tak alamak nyer mmg tak muat.. arhhh!! oh tidakkk..

kene usaha lebih tuk kembali kan berat badan mcam dulu.. chaiyOk! chaiyOk!! ^_^

1 comment:

nurulhuda said...

semoga usaha untuk berdiet nie berjaya k..chaiyok2..tapi bg b, dah ok dah bdan ayg cm nie.chubby skit.mesti sedap nak cubit pipi..huhuhu...(wan)