Saturday, March 13, 2010

::seharian di rumah::

ari nie aku duk rumah ajer, tak ke mana2 pn ^_^
ingatkan hari minggu bOleh lah cOver balik tidO2 yang tak cukup spanjang minggu lepas tapi tak dpat jugak, awal jugak bangun nyer, huhu.. takpe lah, nie praktis bangun awal nntkan nak jadi isteri Org, cannOt2 bangun lmbat lagi, hakhak =p
Oky jugak aku bangun awal ari nie, banyak kerja aku bOleh buat.. alhamdullilah semue nyer settel seperti yang dirancangkan ^_^ sukeee! antara aktiviti ari nie:-
#kemas pakaian
- dah lama sangat terasa nak kemas semue pakaian2 aku dalam almari, baju2 kurung yang bergantungan tapi masa selalu mencemburui aku, hakhak.. bukan nyer pkaian aku tak kemas lah tapi nak tgOk & pilih baju mane yang bOleh pkai, baju mane yang dah sendat..
kemas punyer kemas, smpai dua beg penuh tue beb.. fuhh!! bnyak giler baju yang dah tak bOleh pakai.. agak2 nyer ade tak peruntukan nak beli baju baru nie, hehehe *en ridzuan tlOng jawab ye~ ^_^
selain baju, aku duk mengemas barang2 yang dah berlambak2 dlam bilik tue.. macam2 adO.. smue yang tak nak pakai, aku nak wat balik klantan next week.. lagipn kat sentul nie aku duduk lagi sebulan ajer.. sO better aku start mengemas ape yang patut kan?
# cuci viva putih
- nak hantar ptang smlam tapi dah tutup sO terpaksa lah cuci ari nie ajer.. dah lah nak menunggu turn tue lama jugak.. adOii!! nasib baik bawak buku 'wOrd search' smpaikan tiga pages aku buat.. hilangkan bOring menunggu sesOrg, huhu..
pastu duk lipat baju lah, duk cuci baju lah, turun naik apartment dua, tiga kali.. penattttttt!! dari pagi smpai ke lewat petang.. nie baru uruskan diri sendiri, nanti2 kan nak urus suami lagi, anak lagi, macam mane lah keadaan aku nanti, hakhak..
respect betOl kat para mak2 yang kerja, pastu balik urus anak & suami pulak.. kOngsi lah petua ngan aku yer, hehe =D mlam nie dah start AF8, sO ape lagi jangan lupa tengOk prestasi new student AF *aku tgOk episOd 1 then final jer kOt nnt, mcam biase lah, hakhak~ =D
Oky lah.. selamat berhujung minggu & selamat menOnton AF8 ^_-

No comments: