Friday, June 12, 2009

::kaktus lagi::

rabu lpas wan dtng KL wat lawatan kat CIDB.. smpat lah jmpa die kjap lpas abih keje sblum wan blik ipoh & tuk kali nie dpat adiah kaktus lagi yg die beli kat IKEA dmansara, thankz my dear =)

tp yg sdey nyer smlam satu dr kaktus yg wan beli kat cameron dah jd kuning & mati =( skrng kaktus nrul dh tinggal 5 smpai kan dh tak de tmpat nak ltak kaktus tu, hu3..

p/s: asyik bg kaktus je kan, bile lah plk nak dpat adiah bunga nie..

3 comments:

intan said...

ooo...dah pandai demand ye..untung2 org dah kasi hadiah..caitttt...!! dr aku nih..nak dptkan akar pun susah..

ericanurul said...

tu lah psal =) orng tu tak bca lg entry nie, klu bca bkn stkat bunga enth2 adiah pn dh tak dpat nnt, hehee.. syukur je lah ape die kasi kan!!

ericanurul said...

erm,tau pun.lpas nie jgn kate bunga,daun pun x dpt.huhuhuakar lg la.tapi xpe,syg punyer psal,wan akn try gak cri bunga.dah tau dah kt kl ader satu kdai bunga.nnt wan bli k...-w@n-