Tuesday, December 15, 2009

::no tepon baru::

hai all my frenz.. =)
ape kbar?? chat??
dh dua hari tak update kan.. cite ade tp aku mlas nk upload2 gmbar semue, huhu.. so gmbar yg lama2 tu kira wat pekasam mcm tu je lh ye.. mlas dah nk update-update bagai kan, hehe..
ni aku nk buat satu pngumuman tuk semue kawan dlam dunia realiti @pn dunia fantasi-dunia maya daa.. aku akan tukar no fon kpda satu no fon yg baru.. *ayat aku ni korng pham kan!! smue yg ade nama dlam list contact handset aku tu akn di beritau mulai mggu dpan..
sbb knape aku nk tukar no fon yg dh sebati hmpir 5, 6 thun tu;
1. sewa line lg murah.. sewa line aku skrng ni rm30, yg no baru just rm10 ajer.. msti lh aku nak kan.. jimattttt =D
2. 4digit blkng no fon tu sama ngan si wan.. msti lah aku nk sbb no skrng 4digit blkang sama ngan ex-bf aku dlu =D
so, nnt kan no fon baru dr aku.. wan dtng bwak simcard hjung mggu ni, cpat2 aku sms kat korng ye =p

No comments: