Wednesday, December 9, 2009

::putra-monorel-putra::

dh lama aku tak naik tren tau.. jap, nk pkir bile kali last ye? ermm!! tak igat, tu mkna nya dh lama, hehe..
yelah, korng pkir aku naik tren gi mane je kan.. gi keje ngan kete.. gi shoping ngan kete.. gi sana sini ngan kete.. klu gi jlan tar aku comfirm kuar ngan suti, dh comfirm naik kete.. dating ngan wan mstilh naik kete =D
so ari tu tetiba gedik nk naik tren plk dgan si wan.. dr umah asyik duk dgr bunyi je kan, oo tak leh harus naik skali skala =D wan ape lg, smue aku nk die kasi =p *kete idaman aku je die tak leh kasi smpai skrng, huhu..
memula naik putra rapidKL dlu.. jlan kaki, dokatt aje ngan umah den..
bile naik tren 1st, sudah tentu lah tak de orng.. plih je nk duk kt krusi mane, smue kosong =D
smpai titiwangsa kne tukar tren sbb korng nk gi plaza lowyatt.. kite naik monorel plk oky =p rmai nya, dh lah pndek aje, huhu..
memula gi mmg lah smgat bkobar-kobar, awl pagi kata kan.. tapii bile nk blik, pnat nya, letih nya, lapor nya, pnas nya, smue yg nya-nya lah.. rmai orng plk tu.. dh tak snggup, haha =D

moral this story; klu ada kete tu naik kete je lah, tak yah nk ngada-ngada naik tren lg..

No comments: