Wednesday, December 9, 2009

::koleksi vantage::

entry dh lama, tapi aku nk update jgk, blh kan =D
aku pn tak tau ape yg menarik nya bnda alah ni, dh lah mhal.. makcik aku yg dua orng tu asyik duk giler lah ke bnda alah ni, tiap kali jmpa msti duk bckap bnda ni.. nk tmbah koleksi lah, nk beli itu lah, ini lah.. pastu siap belikan almari special nk smpan bnda alah tu, huhu..
satu ari tu dtng lah umah sutie, skali ada almari baru, bile tgk isi dlam nya cntik plk bnda ni.. corak die cntik, smue ade; pggan magkuk, cwan, teko, cadar, complete lah orng kate, satu set.. matching smue =p
tapi bile dpkirkan hrga nya... 0oo, mhal seii.. klu dh mhal msti lh syng nk guna kan, hehe.. knape smue tgiler-giler kan bnda alah ni, why?? adakah ia hnya skadar hiasan smata-mata, cewahh =D
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
corak die cantik kan??
aku klu beli pggan, magkuk, teko, cwan smue dh comfirm lh nk guna kan, takde mkna nya aku beli mhal-mhal nk wat hiasan je, haha.. yg pling aku bkenan, cadar die.. cntik..

tapi dh tak blh beli sbb vantage ni sutie aku main kutu ngan koperasi tentera mane entah, aku pn tak tau.. tak ambik kesah sbb aku tak bminat dlu, hehe =p

bile terigin nk beli cdar tu, tak leh sbb dh full, huhu.. aku tau kat carefour pn ade tp aku nk yg ori, hehe.. mhal takpe asalkan bbaloi-baloi =D

tapi skrng aku dh tak hingin lg.. merajuk tau, haha =)

No comments: