Sunday, December 27, 2009

::ape yg ade di KLCC::

ahad petang yg indah.. cewah..

kami semue; anak branak arwah HJ MAMAT ABD RAHMAN aka ARWAH TOK AYAH aku ler tu.. kuar jejalan ke KLCC.. ape yg ade kat KLCC, nothing special pn tapii gedikz jgk nk jejalan kat sana.. dh mcm tak de tmpat lain je kan, haha =D

tapii seronok jejalan rmai2 mcm nie =D

serius aku dh lama tak dtng KLCC, agak2 nyer lbih krng 6blan dah kot.. tak brape suka sngat, terlalu padat orng nyer.. aku rimas, aku lemasssss =p
KLCC yg tsergam indah..
klu dtng msti ambik gmbar sudut mcm nie, hehe
seronok diorng berlari2 sakan..
mndongak nyer Ayah Zal & Cik Dah aku nie, tnggi sngat ye =p
tmpat yg dtuju, SURIA KLCC
apa yg ade dlam Suria KLCC
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

rumah coklat, besttttt nyer..
ai guess ade big Christmas tree tapi rumah cklat plk yg ade..
tomeii sesangat =D

dh bosan duk kat KLCC, bebudak pn dh penat main kat tman tu, ktorng pn blik umah sutie wat cekodok ikan blis, mnum plk ngan teh panas... fuhhh nikmat nyer dr jejalan tgh2 pnas, huhu..
p/s: diorng mandi sungai esok, aku & yunie tak dpat gi sbb keje, ini tidak adilllll.. dh lama tak mandi sungai tau, huhu..

No comments: