Thursday, April 28, 2011

::UPDATE belOg hari nie::

gOod mOrning uOlls ^_^

lama giler tak update kan, ahak!! kerja banyak maa.. jangan salahkan saya kalu saya tak mengupdate belOg, sila salahkan incik bOs ye sObab dia kasi saya kerja banyak ;P

wah!! tetiba nak salahkan incik bOs pulak.. dah namanya pekerja, haruslah jadi seOrang pekerja dengan jayanya.. lain lah kalu kO nie memang kerjanya seorang blOgger, tak gitue?

apa aku melalut nie!! Ok2, fOkus kepada cerita aku hari nie =)

apa yang aku nak update ye?

ceritanya begini; kenapa aku lama giler tak update belOg? kejadian berlaku isnin lepas di saat2 tengah syOk taip belOg, technician IT datang..

alamak!! cecepat aku Offline netwOrk internet kat PC, maklumlah kan selama nie curi line Opis ;P dia datang sObab nak tgOk kenapa lah PC aku nie tak bOleh nak plOt drawing..

check punya check sekali dia cakap, kene bawak balik PC, nak repair kat rumah, nak format balik PC nie.. esOknya baru Oke...

bile keesOkkannya dapat balik PC nie, check2 semua; dah bOleh plOt, sharing ngan PC lain sO semua Oke lah.. bila PC kene fOrmat, semua benda dalam tue jadi hilang..

gOogle chrOme hilang, phOtoscape hilang.. satu hal pulak nak mencari balik, nak dOwnlOad balik semua benda2 alah tue.. dah lah kerja Opis banyak, semua dateline hari yang sama, makanya terpaksa hOld mengupdate belOg ^_-

kerja Opis harus diutamakan, baru bOleh buat kerja2 yang melibatkan peribadi macam nie, ahak!! tingkatkan prestasi, kOt2 dapat naik gaji lagi, haha!! niat jahat, bak kata incik ridzuan ^_^

sekarang saya dah free, bOleh lah berblOgwalking dan mengupdate belOg dengan jayanya ^_^ memang lah free, semalam aku balik kul 11pm tau..

huargghh!! mengantuk beb!! balik, mandi, terus tidO, pagi nie bangun awal pulak tue, siap2 datang kerja lagi...

nasib baik anak takde, laki pulak duk jauh.. kalu tak, tak pepasal dapat bebelan percuma dari incik ridzuan, huhu =)

kenapa balik lambat sangat? awak tahu tak yang awak tue bini Orang, kalu apa2 jadi kat awak, apa saya nak cakap kat ayah awak.. dah, lepas nie jangan balik lambat lagi, kalu OT pun sampai kul 8@9pm sahaja, paham!!..

-incik ridzuan-

dah hafal pun apa yang dia nak cakap, ahak!!
keji betOl T___T


No comments: