Wednesday, April 13, 2011

::luahan perasaan kejap::


buat kerja macam Orang bangang! jap cakap macam nie jap cakap macam tue... aku yang tak dengar arahan ke? @dia yang tak ingat bagi arahan?

bOdoh betOl, suka sangat ke kO buat kerja dua tiga kali... incik bOs cakap macam nie, si arkitek pulak cakap macam tue sO arahan sapa yang patut aku ikut?

dulu takde masalah pun aku wat kerja... apa2 arahan terus dari incik bOs, bila dah ada perantara ginie; macam2 hal, last2 Orang bawahan jugak yang jadi mangsa =(

argh!! tensiOn kerja ngan diaOrang nie =( dahlah berlagak bagus.. cakap nak betOl ajer, pendapat kita sikit pun tak nak dengar, pastu apa2 arahan bOs tak nak infOrm..

agaknya dia nak bOs tgOk kita nie bangang buat kerja kOt, dia ajer yang betOl, yang prefect... tak pun dia nak heret kita salah sama, nak tutup kesalahan dia...

hah!! tgOk, macam2 dah aku pikir nie..
arghhh!!! tensiOn aku tensiOnn.....

tlOng lah jangan bagi aku tensiOn ke, sakit hati ke, marah ke sObab aku nie payah nak cOol balik... lagipun aku tak suka lah nak marah2 Orang, aku pun tak suka Orang marah aku =)

perOt lapO, tak pepasal aku makan Orang nantikan...


update:
nak print drawing pun tak dapat2...
semua nak cari pasal ngan aku...
Orang, printer, kOmputer..
sila kan.. sila kan.. sapa lagi nak cari pasal?


No comments: