Friday, April 29, 2011

::cepatnya masa berlalu::

dah pukul 11am tapi kerja Opis satu pun tak sentuh lagi, huhu.. dari tadi duk bukak FB takpOn belOg walking ^_^

Eh! Eh! aku ada kerja ker? ahak!!

semua kerja urgent aku dah siapkan lah.. tinggal kerja tak berapa nak urgent ni hah sO bOleh lah berbelOg sambil buat kerja =D

jadi kOrang jangan risau, bukak belOg cik nurul nie mesti ada update terbaru pada masa yang telah ditetapkan, cewah!!

harus update bebanyak beb, esOk lusa tulat kan chOti.. kalu dah chOti tu meaning belOg aku pun chOti sama ^_-

tgOk lah kalu sempat aku buat autOpublish hari nie ye, kalu sempat lah.. kalu tak sempat kita berjumpa hari selasa di bulan Mei, Oke ^_^

jangan lupa baca belOg saya ye, tawan-tawan ;P

take care semua and happy hOliday,
selamat menyambut hari pekerja jugak ^_^

awalnya wish, bukan patut petang karang ke??

No comments: