Tuesday, May 27, 2014

::Part 7 - pelangi petang dan Gunung Santubong::

penat shopping kat Pekan Serikin, penat posing dalam Muzium Kucing, jom laa kite pi makan pulak =D kali nii tempat makan pilihan adalah di Damai..

ok yang nii jangan tanya aku, aku memang tak tau jalan, memang takde dalam list jalan-jalan aku, nii tempat kawan incik ridzuan yang bawak.. kami follow ajer.. katanya boleh tengok laut dan Gunung Santubong...

ok, menarik.. jom laa kite..

sebab tempat nii takde dalam list jalan-jalan, jadi aku tak boleh nak cerita panjang.... kau tengok gambar dan pemandangan ajer laa yer ^___^



anak ibu yang comot........ T_____T


tue laa dia Gunung Santubong =)


kalu kau perasan, kau akan nampak seperti orang tengah baring.. pandai cari tak...?? hihihihi... bukan yang posing ala-ala tongkat kepala tue yer, yang tue bukan gunung =P

sementara nak tunggu waktu makan, jom laa kite tengok pemandangan.. pemandangan yang hado, orang memancing dan remaja tempatan bermain bola... boleh laa... time nii kedai belom bukak lagi tuk sesi malam, gigih awal giler sampai sebab kawan incik ridzuan kata kalu lambat nantikan takde tempat...

ok ok kite follow jer =D





tangan dia tue tak lepas dari handphone, budak sekarang kecik-kecik dah pandai godek phone kan, ke anak aku jer... geram tau!! tido ngan phone, bangun cari phone, makan phone, dalam kereta phone...

raisya nii bukan laa main games tapi dia suka tengok video yang aku rakam, video tue pun video dia jugak.. gambar dia dalam galery album... pastu satu lagi suka buka FIRST WORD, okay yang tu aku sokong laa jugak sebab atlis dia boleh belajar.. sekarang dah kenal semua anggota badan =D yeayyyyy!!!





hujan renyai dan nasib baik kedai dah buka, boleh ler chop tempat =D

serius time makan memang takde gambar, aku duk melayan si raisya main.. makan seafood, kali nii extra ada ketam masak telur masin.... incik ridzuan makan dulu, aku suap raisya makan, dah macam duk kat rumah kehulur kehilir aku bawak pinggan makan, huh!! ada geng memang tak peduli makanan budak kecik tue....



sang pelangi keluar setelah hujan reda.. cantik sangat pelangi di waktu senja =D

raisya tak kenal apa itu pelangi, aku kemain ler tunjuk boleh dia buat muka blur pulak, hentam ler anak oiiii.....



kbai....!!
takde penamat menarik, aku pun dah lemau nak taip pasal sarawak nii, hahaha.....

No comments: