Tuesday, September 27, 2011

::vitamin untuk saya =)::

tak tahu adakah ini satu kebetulan @memang rezeki kami suami isteri ^_^ hanya Allah swt yang tahu, kita manusia sekadar berdOa dan terus berharap =)

lepas hampir empat bulan telan asid fOlik hari-hari, setelah setahun tiga bulan kawen akhirnya aku disahkan pregnant enam minggu, minggu lepas ^_^

bagus jugak asid fOlik nie rupanya.. kalu ada pembaca yang sedang merancang untuk hamil, lepas nie terus gi farmasi, beli asid fOlik, makan laa hari-hari ye.. terbukti apa!! =D

aku makan asid fOlik brand appetOn, satu kOtak just rm29.90 ada lah dalam 90bijik, untuk tiga bulan punyer.. sekarang pregnant pun still makan lagi =_=
v
v
v
nie adalah calcium yang dOktor kasi time aku 1st checking minggu lepas.. dOktor nak kasi asid fOlik jugak tapi aku taknak sebab dah ade =)

sO tiap malam sebelOm tidO aku kene pastikan telan dua vitamin nie.. tukang reminder, Ofcourse lah incik ridzuan Orangnya, ahak!!


P/S:
belOm ada buku pink sebab still masih
awal nak buat checking tetiap bulan..
tunggu dua bulan lebih kOt =p


No comments: