Wednesday, September 28, 2011

::pengubat duka lara, huhu::

benda nie dah lama incik ridzuan idamkan tapi aku selalu sekat keinginan yang satu ini, ahak!! dalam akhir minggu lepas, bila dia duk usha tue, aku pun;
si isteri: B nak beli ke?
suami: bOleh tak? *angguk~
si isteri: beli laa.. pengganti mOtor hilang ye..
suami: pilih, test, bayar sambil tersengih.
v
v
v
v
v
dah lama dia idamkan DVD.. aku ajer tak kasi beli sebab astrO pun tak habis tgOk.. dulu aku bagi dia pilihan, kalu nak jugak stOp langgan astrO mustika tapi dia tak mau *tue cerita dulu laa =)~

disebabkan kehilangan mOtor kesayangan dia sO aku pun kasi jugak dia beli DVD tue, bukan main senyum lagi ^_^ pilih yang mane nak, ayang kasi beli yer =_=
v
v
v
v
v
brand LG, aku pun lupa berapa harganya tapi belOw RM200 =D

bOleh guna DVD, CD and yang penting bOleh pakai USB jugak sO kalu ada mOvie dalam hardisk bOleh lah tgOk ^_- bertambah satu lagi gadget rumah kami =)


1 comment:

LYAfrina said...

hehe,, sweet j laki bini ni...
y kt rmh pon dh rosak gak DVD.. nk beli x terbeli pon lagi.. ok dah kalo rege below 200 ni.