Tuesday, September 27, 2011

::tOlong saya banggg!!!::

sebenarnya aku banyak kerja kat Opis tapi disebabkan kOmputer server dOwn sO ngan aku pun jadi dOwn sekali nak buat kerja, uwaa!!

semua kerja simpan dalam server maa, server tak bOleh buka, aku pun tak bOleh buat kerja laa jawabnya..

dah ler kerja banyak nie, satu pun tak usik lagi, dateline pulak 15/10/2011 =(

bOsan yang amat =( *tOlong saya banggg!!~
v
v
v
v
v
ahad lepas (25/11/2011) adalah kenduri sambut menantu cik yunie.. sepatutnya nie gambar aku ngan cik yunie berdua jer tapi biasalah ada nak nyibuk jugak, huhu..

jangan tanya aku mane gambar lain, nie satu-satunya gambar yang aku ambik dan ada =_= kemalasan yang amat hendak bergambar, gambar ngan incik ridzuan pun takde, huhu..

lunch karang ke perOdua =) semalam perOdua cOll tapi aku tak sempat angkat then aku cOll balik tapi maybe staff dah balik kOt.. harap-harap kereta tue bOleh siap secepatnya ^_^


1 comment:

yusuflaili(Goku) said...

Salam;
entahlah nak buat cam mana yer,..duduk jelah takpun buat2 rajin sapu satu pejabat..hahaaa!!!