Thursday, January 5, 2012

::kenyang perut suka hati ^_^::

alhamdulillah kenyang makan lunch tadi =_= spOnser by incik pa'an dan incik wan, arkitek kat Opis aku.. Erm!! sempena diOrg dapat bOnus tinggi, haha.. aci tak kira macam tue? =)

 makan tak jauh pun, area KL festival city sebelah Opis..

 kul 1pm sharp dah terpacak kat SeOul Garden ^_- Orang nak belanja maa kene lah tepati masa, hihihi..

 sO apa lagi dah bayar semua, mOh ler kita serbuuu.. lupa pulak nak cerita pasal harga, makan kat sini secara buffet, rm26.88 satu kepala untuk lunch hOur =D

 
jOm, mari lah kita memasak ^_^

kebanyakkannya diaOrg yang ambik, aku tOlong ngap-ngap jer, hehe.. diaOrg pun dah ambik banyak maa.. nantikan tak habis pulak, tugas aku tOlong habiskan nanti, hehehe

 
 
 geng ktorg wajib ada =)

 nie pulak geng lelaki =_= 

 makan lah sampai muntah, hahaha.. sendat giler perut aku, huhu.. duduk atas kerusi pun dah gaya nak tidO, jap lagi ada jugak yang terlelap kan, hahaha..


si baju pink tue laa incik wan, bujang terang tang tang lagi dan si debab paling kanan adalah pa'an, hehehe..

TQ.. TQ belanja tadi =D semOga murah rezeki dapat belanja ktOrg lagi lain kali T__T



1 comment:

yusuflaili(Goku) said...

salam;
rm26.88?..kenyang2.kalau aku tak habis makan..