Monday, January 16, 2012

::'dia' sudah mula menendang..::

entry kenangan aku dan incik ridzuan di masa hadapan (^_^)

sekarang 23minggu dan si kecik dalam tummy nie sudah mula menendang.. dah lama sebenarnya tendang tapi aku selalu cOmfius; baby tendang ke @perut bergerak sebab lapar, hakhak..

dan satu lagi bila aku @incik ridzuan pegang perut after baby tendang mesti dia diam seribu.. Ermm!! pemalu ker? kalu tak pegang perut nie, mau pulak menendangnya..

kejadian tengah malam sabtu 14jan. yang lepas jam 1am *akan diingat sampai bila-bila weii~ dah nak tidO pun, tetiba bukan mai lagi kuat tendangnya, ligat betOl dalam perut..

teraduh-aduh aku sesOrang sampaikan incik ridzuan sedar, then aku letakkan tangan dia atas perut sO dapat laa incik ridzuan merasa sekali tendangannya =D memang kuat..

senyum kemain lagi incik ridzuan dapat rasa tendangan pertama dari anaknya *sampai sekarang aku masih terbayang senyuman incik ridzuan (^_-)~

wachaaa!!!

bila dah start menendang gini, mula laa tak sabar nak scan, nak tau jantina baby kan, hehe.. dOktor klinik gOmen dah suruh pi scan tapi takdan masa + malas pun yer..

akan scan jugak nanti supaya aku tahu kandungan nOrmal ke tak, bagaimana keadaan uri dan pergerakkan baby Oky tak..

insyallah petang nie, itu pun kalu aku ada semangat laa, ahak!! incik ridzuan nak spOnser scan beb!! dia pulak tak sabarnya T___T



3 comments:

Sue Izza said...

sweetnyaaaa...

Unknown said...

seronoknye...entah bile dpt rasa pengalaman mcm awk...tahniah yer, moga mama baby n baby selamat...

nurulhuda said...

puteri rimba: akak kene laa kawen cepat2, nanti boleh rasa apa yg nurul rasa =)

deqla manjew: terima kasih, amin.. semOga semuanya selamat.. saya dOakan awak dapat rasa pengalaman sama satu hari nanti =_=