Tuesday, August 23, 2011

::duit raya sudah ready =D::

lagi tujuh hari nak raya nie sO kOrang dah tukar duit raya belOm? ^_^ cepat, nantikan duit raya kat bank habis pulak =_=
v
v
v
v
v
tahun nie aku tukar Rm300 sahaja ^_- RM100 duit seringgit, RM100 duit lima-hinggit and RM100 duit sepuluh-hinggit =) tapiiiiii share half-half dengan incik ridzuan maa, hehehe..

nie pun incik ridzuan yang pi tukar, tak susah mane pun.. wife tuan rumah ktOrg, kerja Bank Rakyat sO mintaklah budi bicara dia tOlong tukarkan padahal bOleh ajer aku tukar duit kat bank depan Opis, incik ridzuan lah mengada-ngada sangat, huhu..

tahun nie takde sampul duit raya kan? aku shOping tak dapat, tukar duit pun bank tak kasi.. Opismate tukar duit pun tak dapat jugak, diaOrg shOping pun sama, sepaket pun takde..

apasal erk!! tapiiii nasib baik aku punyer sampul duit raya tahun lepas ada banyak balance, campur ngan sampul Opis incik ridzuan pun yang tahun lepas jugak *tahun nie tak dapat~

..bOlehlah letak duit raya untuk semua adik-adik aku, adik ipar, cOusin, anak buah incik ridzuan walaupun ada lagi duit tak bersampul, tue stOk untuk Orang last-last punyer =)
v
v
v
v
v
sampul duit raya tahun nie tema hijau beb!! hahaha, sampul raya pun bertema jugak =D

tiga jenis sampul melambangkan tiga jenis duit dan peringkat umur, kihkihkih sO kOrang nak sampul mane? T___T


No comments: