Friday, August 12, 2011

::aku bersahur??::

aku mimpi ke pagi tadi? hakhak..

yup!! aku bersahur tadi, tiap hari memang kunci jam kul 5am tapi takde lah bangun sahur, tutup alarm pastu sambung tidO, incik ridzuan memang taknak sahur.. best apa sahur kan?

alarm bunyi tadi, tetiba perut aku lapar sO apa lagi, terus bangun lah, alang-alang mata pun macam taknak tutup balik, kul 510am, awal lagi sO bOleh sahur =D

menu? takde nasi lah, ater kO kalu makan nasi bukan selera pun pepagi buta tue, huhu.. lagipun semalam takde nasi lah, kan mOgok takmO masak, hehe
v
v
v
v
v
rOti pita dibeli di pasar ramadhan sObab teringatkan ia lah aku bangun makan sahur tadi, hakhak.. makanlah aku keseOrangan sambil ditemani cahaya TV =_=

kesimpulannya, aku still lapar lagi pagi nie, sahur ke tak sahur ke tetap lapar jugak, huh.. haippp!! pOsa lah, apa nie cakap pasal lapar =)


No comments: