Friday, August 12, 2011

::berbuka dalam kegelapan::

semalam, incik ridzuan lambattttt giler ambik aku kat Opis =(

ada ke patut, die pi jumpa kawan dulu.. dia cakap nak ambik aku pastu baru jumpa kawan, alih-alih dia pi jumpa kawan sendiri pastu baru ambik aku!! kul 645pm baru sampai, jalan jem lagi.. patut ke?

bOsan giler menunggu hampir satu jam empat puluh lima minit kat situ, gerammmm sangat, nak cubit jer pipi dia tue, Eeee!!!! bOsan tau tak, kalu ada kerja Opis takpe laa jugak..

disebabkan dah lambatttt sangat, aku pun dah panas hati sO kesudahannya berbelanja lah kami di bazar ramadhan sahaja =_= nO masak-masak, mOgok!! haha
v
v
v
banyak ke? nie kali kedua aku belanja kat bazar ramadhan, sebelOm nie memang masak kat rumah.. kalu beli pun just kuih tepi jalan =D tak sanggup nak cari parking pastu nak tempOh lautan manusia kat bazar tue sO better masak kat rumah ^_^

muka ceria =D pOsa ke tak tue, hihihi

Orang yang buat saya panas hati tapi nasib baik semua makanan die yang bayar sO hati pun sejuk kembali, kihkihkih

berbuka di tasik empangan batu, OTW nak balik rumah.. berbuka kat tasik ke, dalam kereta sO better kat tasik lagi kan? ;p tue pun sebab ada Orang, kalu takde dalam kereta jugak ktOrg berbuka jawabnya..

menu berbuka saya adalah bihun gOreng singapOre =D sOdap!! kurma takde sO belasah kerepOk lekOr then terus makan bihun =)

dah beransur gelap, lampu jalan memang takde langsung =( aku makan pun hampir nak tercekik, semua Orang dah balik sO better jOin balik sama.. tak mau duk situe, takutttttt!!

siapa tak takut dah kawasan gelap.. bukan takut kene tangkap ke apa, kalu tangkap pun ai ada kad kawen Oke, haha.. tapi takut sebab situ ada kes kene samun sO mOh ler kita balik sama ^_^


No comments: