Friday, November 20, 2009

::still tak leh guna::

ade hikmah ke atas ape yg tjadi *ayat aku tu wat suspen jer =D.. mybe sbb nk sruh aku lbih rajin bkerja kot.. tak ckup rjin ke slma ni =p
klu wan ada, die akan ckap; "tulh asyik internet.. internet.. internet.." sesungguh nya aku tak leh hdup tnpa internet kat ofis ni, sawan jadi nya.. klu ade internet, time-time tnsion wat keje blh update blog, blh bca paper.. ym ke.. ye tak?? klu tak de, arhhh.. tensionnn..
takpe lah, mlm ni laptop aku akan smpai =D bile-bile msa pn aku blh update blog ni.. kat ofis, kat umah, kdai mamak, tepi jlan, dlam toilet pn aku update kang.. *ayat tak mau kalah blagak btul ni, haha..
so mulai skrng aku akan bwak broadband sndri nnt, huhu.. TQ tuk kak lina sbb bg cdangan yg bernas gitu, haha..
p/s: dh lama aku tak update gmbar kan, nnt internet stabil ckit, aku upload ye.. bnyak cite jgk nie.. esok hjung mggu, happy holiday =D

1 comment:

intan_blur said...

waaahhh..bw brukband tuh...nnt blh la pinjam ye klu akk punye intenet down.. :p