Thursday, November 19, 2009

::bengang lagi nie::

aku dh tak tau nk wat ape ngan kOmputer aku tu..
smlman aku disable netwOrk, ari ni bukak tak leh jgk.. aku dh naik heran ni, bukak laman web lain blh je tp bile time bukak web blOgger tak leh..
"disconnect; webpage cannot be found"
knape weii, why!! why!!
aku dh abis pkir nk wat mcm mane? ade tak sape-sape tau.. nk kate kne blOk, knape kmpter aku je, Orng lain blh plk, huhu..
korng dgr lh rintihan hati ku ini =p
tapi kannnnnn..
hjung mggu ni wan nk kasi laptop so tak heran klu takleh update blOg kat ofis, aku blh update kat umah, huhu.. wah statment berlagak btul kan, haha =D
tlong lh aku knape ngan kmpter tu, sob.. sob.. =( adakah ni bmkna aku kne lbih rjin bkeje, kne lbh fOcus.. oh tidakkkkk

1 comment:

intan_blur said...

sabar ye..klu x blh juga..kite bakar ini ofis.. :p