Monday, November 16, 2009

::pameran pengantin 2009::

ptng sbtu lpas kan, bosannn giler kat umah tau =D
so aku & geng bebudak umah + tnang & bf memasing *aku je takde sape-sape, emo jap~ pakat-pakat gi lah ke PAMERAN PENGANTIN MALAYSIA 2009 kat PWTC tu, korng gi ke tak?
ape yg ade kat situ... mcam-mcam adoo... ade jual tdung/slendang, krongsang..
ade jgk promosi kad kawen, paper beg lh.. mcam-mcam lg lh..
orng nya blh than rmai jgk lh.. smue bpsangan.. yg bwk ank pn ade, heran aku.. tak kan nk kawen lg kot, hehe..
baju-baju pengantin die, bnyak showoff, cntik-cntik jgk laa.. tp ape kan daya smue nyer butik kat KL, huhu =p
hantaran merah+hitam, cntik jgk..comeii je pelamin nya =pdh bosan, jom lh balikkk... aku takde beli ape pn.. stkat tgk-tgk aje, kot-kot lh blh dpat idea nnt.. dpat ke idea?? hehe..flyers yg aku dpat.. stkat tgk, pastu smpan wat pekasam je lh, huhu..

No comments: