Thursday, October 4, 2012

Raisya; sudah 5bulan =)

checkup raisya 5bulan so far okay..
lagi sebulan boleh makan solid food, ibu dah tak sabar..
sekarang pun nampak raisya semangat nak makan, asal aku makan, dia yang over buka mulut.. kesiannya....

aku syak si raisya nie kuat makan.. suap apa pun komfirm habis dibalunnya, huh!!

bagus anak, tak memilih =)

sempena raisya 5bulan, aku show off gambar dia dari baby boleh? aku tengok ramai blogger buat, tak kira aku pun nak jugak, ahak!!

buat kenangan raisya besar nanti ^_^
jom tengok wajah kesayangan hamba..

newborn
2.1kg

1bulan
2.8kg

sudah botak!! ibu rindu rambut kamu sayang =)
09.06.2012 cukur jambul

2bulan
3.8kg

3bulan
4.6kg

3bulan 1 minggu
meniarap, yeayy!!

 4bulan
5.2kg

5bulan
5.8kg

perkembangan raisya untuk 5bulan pertama;
- meniarap pastu panik tak tahu nak buat apa, haha
- suka main air liur.. tempat kegemaran, bahu belah kiri..
- mainan banyak tapi kain lampin jugak paling best =)
- suka bergambar & tengok gambar sendiri..
- banyak bunyi tapi ikut mood dia....
- suka nganga ala ala hantu ju-on *nak takutkan ibu la tue..
- suka tengok pokok ditiup angin =)
- anak ayah.. apa ayah buat semua funny *sentap ibu..
- teror meraung hingga tingkat18 boleh dengar *sigh
- suka tengok tv tapi lastnya tv tengok dia..

okay, itu yang aku ingat..
semoga raisya menjadi anak yang pandai dan cerdik =)


1 comment: