Monday, March 26, 2012

::bab ke-2 pun sudah settel =)::

salam isnin (^_^)

mOnday blues pagi nie, biasa laa lepas weekend, ahak!! dah lama rasanya tak update belOg, takde cerita menarik untuk dikOngsi.. hari2 kerjaannya main FB, bw ke belOg kOrang, pastu makan-tidO kat Opis, balik rumah, masak, pastu makan-tidO lagi, esOknya ulang benda yang sama, huh!! bOsan!

mOh ler aku cerita pasal hari sabtu.. hari sabtu adalah hari untuk sain S&P aggrement rumah =) yup, cepatkan? aku pun tak sangka secepat itu tapi alhamdulillah, semua urusan cepat.. harap2 release lOan pun cepat jugak =D

ada lapan set untuk disain.. penat tangan, udah ler sain aku panjang, hahaha..

takdelaa aku baca kesemua text dalam aggrement, main langkau2 baca.. penat nak baca weiii, kalu baca pun bukannya paham sangat, semua bahasa lawyer sO ingat pOint penting sudah =) harap2 dengan 'tak baca' , takde laa masalah berbangkit dikedian hari, amin (^_-)

signature panjang pun aku yang siap dulu.. incik ridzuan yang sain pendek terhegeh2.. jap2 tgOk Orang lalu, jap2 duk khayal tempat lain laa.. #statment berani mati, tak pepasal kene sekeh balik karang ;p

ini pelan rumah dan rumah kami adalah type B (^_^) type B dan type C sama, yang bezanya hanya design balcOny.. type A sudah sOld Out..

seriOusly aku tak masuk tgOk rumah tue macam mane, sebelOm nie tgOk rumah cOntoh.. selalunya rumah cOntoh tak sama macam yang asal.. biasa laa, rumah cOntoh lagi cantik, siap furniture, renOvation semua kan tapi aku harap2 laa rumah tue takde masalah dan sama macam brOwser =)

tue dia kedudukannya, dekattttt dengan lift dan tangga kecemasan yang paling penting (^_-)

rumah ktOrg di tingkat 4 =) kemudahan2 yang ada dalam kOndo tue nanti aku cerita lain entry pulak, nanti dah pindah baru cerita Okay (T__T)



**lagi dua minggu bOleh start
uruskan pengeluaran duit KWSP ;p


2 comments:

Sely said...

Assalammualaikum..=).. I nak tanye, rumah kat kepong sentral kondo tu bulan2 bayar berape ye, dan untuk berape tahun? emmm.. btw, tahniah...(tak tau dah bersalin ke belum.. but, tahniah)hehe..

nurulhuda said...

wasalam.. sya bayar rm1001 tiap bulan slama 40tahun.. TQ dah bersalin tu pasal lambat reply comment =)