Wednesday, December 7, 2011

::perkembangan di usia 17minggu::

salam rabu semuanya ^_^

baru balik dari klinik, hari nie repeat ambik darah sebab darah aritu, hOspital tak bOleh baca =( Oh!! kali nie dah relax sikit ambik darahnya, takde laa gabra macam dulu, hehe..

nO. 12 merah hari nie =D

dan disebabkan aku punye mOnthly checkup besOk sO aku minta buat checkup arini jugak, sekali harung lah beb, malas nak datang klinik dua tiga kali and nasib baik bOleh =_=

kali nie cepat sikit dari sebelOmnya and aku syak nurse itu langkau nOmbor Orang lain.. dipanggilnya nOmbor aku dulu =) lain kali buat gitu lagi yer, bOleh saya balik awal ^_^

sO far, baby Oky walaupun takde gerak lagi.. berat badan naik 1.5kg, walaweiii.. nie berat anak ke maknya nie, ahak!! HB dan tekanan darah pun Oky =)

ubat bulan nie, ada tambahan vitamin C =P

next mOnthly checkup aku yang ketiga adalah pada 5hb januari tahun depan tapi aku terpaksa pi klinik lagi 27/12 untuk appOiment dengan dOktor ^_^


No comments: