Thursday, December 16, 2010

::bila la nak beli nie?::

blOgger lain dah lama ade tapi aku baru terhegeh" nak pi beli seketOl, hakhak ^_- almaklum la aku nie bukan seOrang yang up-tO-date.. Orang lain dah ade aku belOm ade lagi.. Orang lain dah beli yang lagi canggih tapi aku baru nak pi beli, hihihi =D
tapi tak tahu lah bila impian aku nak beli camera nie jadi kenyataan, huhu.. sekarang pun aku masih lagi guna camera handphOne ambik gambar tuk update blOg.. teringin jugak nak beli camera sendiri.. nantilah tunggu bajet tahun dOpan =)
kamera en ridzuan pun dah rOsak, bOleh lah kalu nak ganti ngan yang lain pun, hihihi =D bOsan sangat semalam sO aku search lah dua tiga jenis mOdel camera yang ada dijual kat malaysia nie..
jOm, aku bagi kOrang skOdeng cikit jOm!!
nie camera jenis nikOn tapi nie mOdel baru ke lama ke idOk la teman ketahui.. kalu kOme nak tahu sangat kene pi ke kedai camera yang berdekatan ^_-

jenis Olympus pun bagus jugak kan?
yang sangatt sangattt nak beli ialah jenis sOny cyber-shOt macam camera lama en ridzuan.. memang puas hati, berbalOi" =p

cun kan mOdel nie? nipis je =)
menurut kOrang lah mane satu yang better?? nikOn, Olympus, sOny?? ke ade lagi mOdel lain yang lebih bagus?? tOlong ye =D aku bajet dalam rm500, cukup ke tak cukup?
P/s: ade ke Orang nak kasi hadiah harijadi camera seketOl kat aku?
*tersenyum" kambing ngan harapan bila en suami baca,
die akan tergerak hati nak beli, ahak~



No comments: