Wednesday, December 22, 2010

::ape nak jadi nie,ha3::

kat Ofis aku kan blOm ade line ternet lagi, kalu aku pakai brOadband pun, lembab bangattt.. sO untuk menghilangkan stress time bekerja, makanya cik nurul main game..
yang paling syOk skali main spider sOlitaire laa.. kalu dulu asyik kalah, sekarang dah teror beb, asyik menangggg ajer =D lepas menang, menang, menang lagiiiii...
kalu ade game nie dalam sukma ke, Olimpik ke, kOnform cik nurul menang lah.. kan banyak praktis kat Ofis, hakhak..
nak dijadikan cerita, sampai ke dalam mimpi aku terbayangkan game nie.. masak lah aku, pejam mata jer nampak game nie, siap bOleh main lagi, hihihi =D
kalu dulu tido bermimpikan en ridzuan tapi sekarang tidOku bermimpikan spider sOlitaire, hahaha ^_-
*semua penangan kO lah spider sOlitaire, sampai en ridzuan dah tak nak masuk dalam mimpi aku~

betOl" ketagih main game nie sekarang, sampaikan kat rumah pun sempat lagi layan main kat laptOp.. ape nak jadi dengan aku nie??

P/s: incik TM, cepatlah masukkan internet
kat Ofis kitaOrang, naik bOsan dah den layan game tau..





No comments: