Tuesday, April 14, 2015

::kakak Raisya, adik Rayyan::

kakak Raisya, 1st time tengok adik kemain laa dia menjerit, ketip bibir macam nampak hantu, hahaha... ok nii serius, betulll tau, bukan aku buat cite lawak..

shocked tengok adik kot, tue pasal jadi gitu... dia pulak baru bangun tido, nampak ibu pegang budak kecik, kecik besar kecik besar dia tengok kan, tue pasal ada drama swasta jap dalam kereta..

dia suruh aku letak bawah adiknya, dia nak duk atas riba aku.. nasib baik kakak ipar aku datang sama, dia laa yang bawa kereta, incik ridzuan pangku Rayyan, aku pangku Raisya, huhuhu...

tapi tue cite hari pertama, sekarang dah okay........



mintak nak pangku adik dia... kemain dia suka bila aku kasi.... yang adik pun senyap jer duk dalam pangkuan kakak...


adik tido kang jap-jap datang kiss... adik jaga kang mula laa, "baby... baby..." duk panggil.. adik pun tersengih-sengih bila kakak agah dia..


tido ngan adik sama-sama... main sama-sama...



taktau laa apa yang dia sembang ngan adiknya tue... kakak cakap, adik tergelak, best friend sangatttt....


tak sabar nak tunggu dua beradik nii besar..
terima kasih Ya Allah, dan aku akan jaga amanah-Mu ini sebaiknya....

1 comment:

Unknown said...

comelnyeee 2 2...kakak dah besar boleh main dgn adik