Thursday, January 2, 2014

::permulaan tahun 2014... apa azam aku?::

hari pertama kerja di tahun 2014, kemalasan yang amat... ^_^

hah!! ko nii dah kenapa, orang lain kemain excited sambut tahun baru, ada semangat baru, azam baru... ko boleh malas malasan gini.....

hihihihi...

incik bos takde, yang lain ada cuti anak masuk sekolah.. aku pulak takde kerja urgent, so kite rilex chill cool jer laa minggu nii yer =D *err... macam tak kena pulak tatabahasa aku tue..

azam? Ooh!! aku tak suka tanam azam sebab aku rasa tak pernah tercapai azam aku tue, hehehe... biasalaa memula semangat, lama-lama rasa susah terus tinggal, azam kemana, semangat entah kemana.. jangan tiru sikap saye ye ^_-

tapi kan... ada jugak tapi nya; T_T

sebagai anak, isteri dan seorang ibu
nak jadi anak yang lebih baik tuk keluarga kat kampung, isteri yang lebih sempurna untuk incik ridzuan dan ibu yang lebih penyayang tuk raisya.. nak buang sikap yang negative tue semua.. semoga kehidupan kami sekeluarga tahun 2014 lebih baik dari 2013.. inn sha allah =D

sebagai mem besar dalam rumah
banyak lagi kerja susunatur aku yang tergendala.. aku nak deco bilik tidur anak dara tue, aku nak setupkan bilik tetamu.. ruang dobi belom sempurna lagi.. bahagian dapur banyak lagi kerja-kerja yang tergendala..

hoh hoo, kerja susunatur memang tak pernah habis kan =D takpe kita kayuh pelan-pelan.. nampaknya aku perlukan satu jadual organizing hal susunatur rumah nii.. banyak laci-laci almari yang perlukan perhatian.. satu kerja, satu almari/laci untuk setiap hari, oky tak? =]

semangat tak sampai lagi nii... Ooh, semangat!! aku menyeru, datanglah dikau dalam diriku... okay, nak pi tengok blog susunatur, cari idea ^_^

kbai!!

ehhh!!! macam ada cerita tak habis jer niiiii.. hentam ler labu.. baiiiiiiiiii TT_TT

1 comment:

adianiez AIDA said...

azam susunatur tu i like!
nanti share ler lagi.
aida masih susunatur umah kecik ni.
but susun & sisih ha ha ha...
atur kat umah mak plak berkotak-kotak.
tunggu umah baru siap next year in shaa Allah...