Tuesday, June 25, 2013

::bowling - kek pelangi - hadiah Ausie::

cuaca jelebu pun terpaksa keluar jugak hari ahad sebab
incik ridzuan ada games bowling antara opis dan syarikat konsesi
dari Perak dan Melaka kat Superbowl Ampang Park ^_^
ramaiiiiiiiiiiiiiiiiiii... penuh satu pusat bowling dengan orang diaorang jer, huhu..
satu team empat orang... main empat games... naik jemu aku menunggu....
incik ridzuan sorang ajer yang  main.. aku memang tak reti main pun..
setakat pegang bola bowling boleh laa, ahaks..

kerja aku layan si raisya.. budak nii masuk pusat bowling tido,
bila jaga muka ada blur laa cikit, tengok orang kiri kanan, melopong mulut, hehehe...
nii 2nd time raisya masuk pusat bowling, dulu masuk dia baby sangat.... 
tengok tue, muka blur tapi ada hati nak pegang bola bowling jugak, hehehe...
pelik gamaknya orang buat apa laa duk baling2 masuk longkang laa, jatuh pin belah sana laa..
raisya memang obses ngan bola bowling, dia ingat ringgan agaknya...
sekarang kan dah pandai jalan so asal hilang sebelah, ibu cari kat tempat bola bowling...
comfirm ada duk tilik2 nak ambik bola bowling, hehehe...
duduk line paling hujung, kebetulan dua line sebelah takde orang
boleh laa raisya main luas cikit, takde kena rempuh ngan kawan2 ayah dia...
anak aku nii dah ler kecik, pastu ada hati nak main sama2 ngan orang besar,
memang orang tak nampak laa nak oiiii.. kena langgar baru tau...

bosan sangat pastu dahaga, aku bawak raisya pi cari aiskrim mcd....
budak nii sekarang apa yang ibu ayah makan mesti dia nak jugak...
aku kasi jugak tapi takde banyak.. benda tue selagi tak habis
memang dia pulun nak makan sama..
jadi aku cepat2 makan sampai habis, dah habis memang dia tak mintak sebab
dia tengok dah takde kat tangan, hehehe...
tapi ibu ler sejuk dada makan aiskrim laju2, huhuhu...
okay aiskrim dah habis so sambung main bola bowling pulak, hehehe...
kau tengok, macam mane aku tak semput, ada hati nak ambik bola bowling tue..
jatuh atas kaki memang kemek ler nak oiiii...
hi-tea time =) masa yang ditunggu2, perut memang dah lapar..
kauorang nak main bowling, main ler... aku nak makan... hahaha
dari 15 team lelaki, team incik ridzuan dapat tempat ke 9, hahaha.. jadik lerr...
hadiah cabutan bertuah tak dapat, memang kitaorang nii tak bertuah mane pun, hukhuk..

habis games dalam kul 730pm.. terus cergas pi rumah makcik aku kat gombak..
dah lambat weiiii... adik aku si yunii tue duk whatsapp
v
v
v
v
v
v
kau tengok macam mane aku tak berlagu kat telinga incik ridzuan, "cepat la habis, cepat laa..."
aku sebenarnya dah janji nak buat kek pelangi caramel sama2 sekali lambat habis, yuni buat dulu
pastu duk whatsapp2 gambar kat aku, bikin hati gua pannnasss....
dapat makan sikit pun jadilaa, buat rasa orang kata... sedap!!! lepas nii boleh buat lagi =)
dan yang pasti, yang tak sabar2 nak balik tue sebab
v
v
v
v
v
corelle in the house ^_^ koleksi terbaru..
kalu sekarang guna pinggan bulat, nii kita order pinggan petak pulak, hehehe...
tapi yang nii kita simpan dulu, kalu ada tetamu baru kita keluarkan yer =)
kan adik aku pi ausie aritu [klik] harusla order uolls... murah sangat kat sana..
nii hadiah dari maktok raisya untuk raisya ^_^
besar baju nii, kena simpan dulu...
FM untuk tambah koleksi haruslaa....
ada perfume jugak dari yuni tapi dia lupa nak bawak..
incik ridzuan dapat topi tulisan "Sydey" dan boomerang hiasan dari MIL aka ibu den ler...
TQ kepada semuanya ^_^

ok, sekian cerita hari ahad...
jelebu2 nii mood nak datang kerja pun down.. datang syarat, kerja tak buat, hehehe..

1 comment:

roti bakar + nutella said...

cantik kn kek aku buat?excited sbb 1st trial da menjadi..mesti berkat digital scale rm14.90 aku beli kt tesco..tp da bg present ke suti..sib baik murah, kalo mahal mmg aku xbg la..hahaha td aku da g tesco beli yg baru..amik kaler ijau lak..nnti raya aku buat biskut raya yer..konfem sedap...hahaha

kbai!