Tuesday, May 7, 2013

::raisya sambut harijadi ngan ibuayah =D::

tak habis lagi cerita bufday raisya.. okay! aku janji nii yang last ^_^
nak masukkan satu entry semalam tak sempat, aku ada kerja..
tue pasal publish dulu so mai ler kita sambung balik arini, hikhikhik..

habis kerja petang jumaat lepas, singgah beli kek..
malam boleh potong kek lepas dinner =D
aku beli kek kecik jer pun, padanlah ada empat orang kat rumah time tue..
celebrate ngan sape2 yang ada kat rumah jer... aku, incik ridzuan & adik2..
namapun kek budak kan.. hiasan kena menarik, hehehe.. kek ikut syarat orang kata..
raisya memang excited, dia geram banyak sangat mainan atas kek...
apalah yang dia tau pasal tiup lilin, potong kek, harijadi tue semuakan...
kami sekeluarga ^_^
gambar nii dah macam promo kedai kek pun ade, hahaha...
okay, sedia semua.. raisya nak potong kek =D
macam la pandai sangat ken.. sebelom tersembam atas kek, better aku alihkan jauh cikit dari dak kecik nii.. bukan boleh kira, tangan tue cepat ajer nak mencapainya..
adalah dua tiga suap dia makan..
lepas tue, ibu, ayah, mak sedare, pak sedare yang pulun habiskan, huhuu!!

okay dah habis cerita bufday raisya ^_^
sebelom minggu bufday raisya habis, mai ibu buatkan something sebagai kenangan..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tadaaaaa........
kesan tapak tangan dan tapak kaki ^_^ suke? yes, aku suke!!!
lama tau aku tunggu nak buat benda alah nii.. akhirnya termakbul jugak...
huh!! susah betul nak dapatkan kerjasama dak kecik nii, menangis, melalak dulu..
dia takut nak tekapkan tapak kaki & tapak tangan dia, hehehehe...

nii belom siap sepenuhnya lagi.. aku belom cat , ikat ribbon dan tulis nama...
tunggu hujung minggu ler aku siapkan yer.. nanti boleh gantung kat dinding ^_-

4 comments:

Unknown said...

happy besday raisya

buat gne ape tapak kaki n tgn tue ea?

roti bakar + nutella said...

Weh, mung xse simpan tapak kaki n tangan aku jgk ke?????hahahaaa

amende ni?mcm roti canai baru siap uli je..lepas 2 makan ke ape??ngeh3

nurulhuda said...

yunie: tapak kaki mung nak buat apa.. buat semak umah aku jer..

roti bakar + nutella said...

sampai hati mung kan??huh!!sedih la aku..... T_T